קבוצות

          האם חווית אי פעם אימונים באווירה של ים, מרחב, טבע, שקיעה וכיף?
 

אנחנו ב Team Training, שיטת גלעד לבריאות, מעוניינים להעניק לך סביבת אימונים מגוונת, מיוחדת ונעימה שקיימת רק בים
אנחנו מציעים לך אימונים קבוצתיים מהנים ומדורגים הכוללים הליכה וריצה בחוף הים, משחקי כדור על החול בחוף הים ואימונים לחיטוב הגוף עם אמצעים מיוחדים, אשר יקלו עליך לעבור את התהליך של הורדה במשקל ולהגשים את חלומך.
Team Training, שיטת גלעד לבריאות,  מפעילים קבוצות אימון בחופי הים של ראשון לציון, בת-ים, תל-אביב, הרצליה, כך שכל אחד ואחת מכם יכול לבחור בחוף הים הקרוב לאזור מגוריו ולממש את התהליך באווירה מהנה, שונה וייחודית ממה שהכרתם עד כה.
האימונים באווירה משחררת עם הרבה אנרגיות חיוביות סביבכם ובעזרת ההדרכה המקצועית ביותר שתקבלו מאתנו יצליחו להוציא מכם את המיטב באימונים ולהביא אתכם לכושר הגופני הטוב ביותר שלכם. 
 
סדנאות הורדה בריאה במשקל בקבוצות קטנות באווירה משפחתית

תמיד חיפשת תמיכה חברתית שתעזור לך להוריד במשקל ולא מצאת?
אנחנו ב Team Training, שיטת גלעד לבריאות, מאפשרים לך לחוות תמיכה קבוצתית, משפחתית ותומכת באמצעות אימונים בקבוצות קטנות וקבועות (כ-5 מתאמנים בקבוצה).
אנחנו מזמינים אותך להיות חלק מקבוצה מגובשת ואיכותית, ששמה לה למטרה להוריד במשקל באמצעות עבודת צוות שתתמוך ותעזור לך לאורך כל הדרך, עד להגשמת החלום במלואו. החברים שלך בקבוצה יהיו שם בשבילך ברגעי המשבר ויתמכו בך, בדיוק כפי שתתמוך בהם אתה.
 
צוות מלווה צמוד

הצוות שלנו ילווה אתכם תמיד ויהיה שם בשבילכם. אני, המנכ"ל גלעד פרישמן , אהיה שם תמיד אתכם ולשרותכם, ואתמוך בכם בכל עת שתרצו ותצטרכו. תמיד תוכלו לפנות ולהתייעץ איתי בכל נושא שתרצו, בכל שעות היממה.  הדיאטנית תסייע לכם בכל התהליך ותייעץ לכם גם באופן אישי וגם באופן קבוצתי. צוות המאמנים האיכותיים שלנו יתאים לכם אימונים קבוצתיים מהנים ומגוונים, מותאמים לכם אישית ומותאמים לקבוצתכם. ביחד נשנה את הרגלי החיים שלכם בהדרגה, כך שתוכלו לזכות בחיים בריאים, איכותיים ומהנים יותר לכם ולמשפחתכם. בסוף הסדנא, לאור המראה החדש, תתקיים פגישה עם סטייליסטית שתשפר את הדימוי העצמי שלכם, ותלמד אתכם כיצד לראות את עצמכם מחדש ולהראות טוב.
 
אנחנו ב Team Training, שיטת גלעד לבריאות, מזמינים אתכם ביחד עם החברים שלכם, המשפחה שלכם, או השכנים שלכם להצטרף אלינו ולשנות את חייכם. 
מבצע החודש
מבצע זוגי משתלם
קופונים להדפסה
טיפים
עשו לכם סדר במהלך היום מבחינת האוכל, היו מודעים למה שאתם מכניסים לגופכם
התכוננו מראש לארוחה הבאה, אם אתם יודעים שעליכם לצאת מהבית למספר שעות, כדאי שתצטיידו עם אוכל מהבית.
מומלץ לאכול במהלך היום כ-6 ארוחות, 3 ארוחות בינוניות ו-3 ארוחות ביניים, וכך לשמור על שובע במהלך היום
הארגון לבריאות הציבור בארה"ב ממליץ על לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעצימות מתונה,
עדיף בכל ימות השבוע
ירידה מתונה של 5% במשקל הגוף, משפרת בצורה משמעותית את הפרמטרים הבריאותיים.
טיפים נוספים
BMI-מדד מסת הגוף
שיעור מטבולי בסיסי
טבלת קלוריות

צריכת סידן