המלצות

       "לא האמנתי לעולם שאני אצליח לרוץ על החול בחוף הים במשך שעה"

 

שמי בועז אמיתי, בן 42, גר בנטעים. פגשתי את גלעד פרישמן לראשונה לאחר שאשתי סידרה לי פגישה איתו לרגל יום הולדתי. התרשמתי מאוד מהנחישות ומהאמונה של גלעד בשילוב של הספורט והתזונה כמענה לבעיה של עודף משקל, אף על פי כן הודעתי לגלעד שריצה זה לא בשבילי ולעולם לא רצתי ריצה במשך 20 דקות.

 
גלעד הקשיב לי ושאל האם אני מוכן להתחיל בתהליך רציני של הורדה במשקל והאם אני מוכן לשתף פעולה. לאחר 12 אימונים מדורגים בחוף הים שכללו הליכות וריצות קלות לסירוגין הגעתי לריצה רצופה של 60 דקות על החול בחוף הים והדהמתי את עצמי.
 
התמיכה המיוחדת של גלעד שעקב אחרי התזונה שלי בכל יום, המקצועיות שלו באימונים והיחס החם שהוא העניק לי גרמו לכך שהורדתי 10 ק"ג ב-3 חודשים, ממשקל של 92.5 למשקל של 82.5 ואני מודה לו מאוד על כך.
לכל מי שמעוניין להתייעץ אתי-בועז- 052-8402277
 
 "היחס, המקצועיות והתמיכה של גלעד שינו לי בהדרגה את הרגלי החיים"

 

שמי אלון מילבאוור, בן 40, תושב ראשון לציון. לפני שפגשתי את גלעד לא ייחסתי חשיבות להרגלי התזונה, האכילה והפעילות הגופנית שלי. 

ברגע שפגשתי את גלעד התחלנו לעבוד בהדרגה על כל המרכיבים של הרגלי חיים בריאים ואיכותיים, וכל זאת מבלי לשנות כלום באורח החיים התובעני של חיי היומיום. התחלנו בתזונה  מגוונת ובריאה, וזאת חרף העובדה שאת מרבית הארוחות שלי אכלתי בעבודה. 

 

פעילות גופנית מהנה ומדורגת על חוף הים הפכה לחלק מאורח החיים שלי. לאחר כ-30 אימונים ששיפרו את היכולת הגופנית שלי מאוד, הצלחתי לרוץ במשך 55 דקות בחול על חוף הים בראשון לציון. 

 

בזכות התמיכה, היחס החם, האדיבות והמקצועיות של גלעד הצלחתי להוריד 14 ק"ג במשך 3 חודשים. המשקל ירד ממשקל של 96.5 ק"ג למשקל של 82.5 ק"ג וכל זאת תוך כדי אכילה של כל המזונות בהרכב הרצוי עם פעילות גופנית מדורגת ומהנה. 

לפרטים נוספים: אלון מילבאוור- 054-2493038 

מבצע החודש
מבצע זוגי משתלם
קופונים להדפסה
טיפים
עשו לכם סדר במהלך היום מבחינת האוכל, היו מודעים למה שאתם מכניסים לגופכם
התכוננו מראש לארוחה הבאה, אם אתם יודעים שעליכם לצאת מהבית למספר שעות, כדאי שתצטיידו עם אוכל מהבית.
מומלץ לאכול במהלך היום כ-6 ארוחות, 3 ארוחות בינוניות ו-3 ארוחות ביניים, וכך לשמור על שובע במהלך היום
הארגון לבריאות הציבור בארה"ב ממליץ על לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעצימות מתונה,
עדיף בכל ימות השבוע
ירידה מתונה של 5% במשקל הגוף, משפרת בצורה משמעותית את הפרמטרים הבריאותיים.
טיפים נוספים
BMI-מדד מסת הגוף
שיעור מטבולי בסיסי
טבלת קלוריות

צריכת סידן