כתבו עלינו

כתבה בעיתון ישראל היום:

 

כתבה באתר נשים ברשת-wol:

http://www.wol.co.il/magazine/press.asp?categoryCode=141&id=6063

 הורדה בריאה במשקל ובסטייל

 את גלעד פגשתי בחוף הים בראשון לציון במהלך משחק כדורעף עם 6 גברים ונשים בעלי עודף משקל. לשאלתי מה הם עושים בים השיבו כולם פה אחד אנחנו בקבוצת Team Training.
 
Team Training הינו מיזם חדש להורדה בריאה במשקל ובסטייל, פרי מחשבתו של גלעד פרישמן המנכ"ל מפתח שיטת גלעד לבריאות.
הקונספט מאחורי השיטה של גלעד הוא פשוט- הורדה בריאה והדרגתית במשקל באמצעות מגוון של פעילויות ומשחקי כדור מהנים.
גלעד פרישמן הינו בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול ולקראת סיום תואר שני במכללת וינגייט אשר התמחה בנושא הפיזיולוגיה והכושר ובתהליכי הורדה בריאה במשקל.
 
כיצד נולד הרעיון לפיתוח השיטה?
תוך כדי לימודים ולאחר שנים של הדרכות ואימון אנשים עם עודף משקל ומעקב אחר תוכניות הרזיה, הגיע גלעד למסקנה שבנוסף לפעילות גופנית סדירה, תזונה בריאה ומאוזנת, לגורם הפסיכולוגי של התמיכה הרחבה והעמוקה יש משמעות רבה.
התהליך של הורדה בריאה במשקל הינו תהליך קשה הכולל עליות וירידות, ויש צורך בחיזוקים אמיתיים וכנים לאורך כל שלבי התהליך. בכדי לקיים את התמיכה הרחבה הזאת, קבוצות Team Training הן קבוצות קטנות עם אווירה משפחתית תומכת נפלאה. הליווי הוא צמוד ואישי וזאת על ידי מעקב תזונתי והחלפת תוכניות תזונה בהתאם לצורך. הצוות , בראשותו של גלעד, זמין 24 שעות ביממה וכולל דיאטנית קלינית מוסמכת, מאמני כושר מוסמכי וינגייט וסטייליסטית. גלעד אישית זמין לכל לקוח, בכל שאלה או בעיה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
 
למה משחקי כדור?
לא פעם שמע גלעד את המשפט הבא: "אני יודע שפעילות גופנית חשובה מאוד לבריאות שלי והיא חיונית לתהליך של הורדת משקל, אני מאוד רוצה להתאמן אבל זה כל כך משעמם ואי אפשר להתמיד בהליכות קבועות לאורך זמן". לפיכך, עלה במוחו של גלעד הרעיון לבסס את השיטה על משחקי כדור מהנים וזאת בנוסף להליכות וריצות ואף אימוני התנגדות עם אמצעים מיוחדים. המשחקים יוצרים אווירה של שיתוף פעולה קבוצתי, צחוקים, חוויות ויוצרים אנרגיות חיוביות להצלחת התהליך.
 
איך עלה נושא הסטיילינג?
אחת המתאמנות של גלעד שחוותה מספר תוכניות הרזיה בעבר, העירה את תשומת לבו כי אנשים עם עודף משקל, לאחר תהליך של הורדת משקל, עדיין בוחרים בגדים במידות גדולות מכפי שהם צריכים, וזאת למרות הירידה במשקל.
לכן הרעיון של שילוב סטייליסטית בתהליך של הורדה בריאה במשקל. לאחר 3 חודשים של סדנה להורדה בריאה במשקל הלקוחות נפגשים עם סאנה הסטייליסטית, מעצבת אופנה בוגרת שנקר, לצורך התאמת הבגדים ושיפור הדימוי העצמי של המתאמנים.
 
למה דווקא בטבע?
גלעד מבלה רבות בחוף הים ושואב אנרגיות נפשיות וגופניות באווירה המדהימה של החופש והטבע. פעילות גופנית בחוף הים, לעומת חדר כושר סגור, גורמת לעוצמות רגשיות נפלאות ומצליחה להוציא מהמתאמן את המיטב שבו.
 
מאוד חשוב לגלעד לעזור לאנשים בתהליך של הורדה בריאה במשקל ומכיוון שהוא בטוח בהצלחתה של השיטה שפיתח, הוא מציע לאנשים עם עודף משקל להתנסות חינם במשך 3 שבועות, הכוללים פגישה עם דיאטנית קלינית, מעקב תזונתי צמוד יומיומי, ו-9 אימונים מגוונים בחוף הים.
 
לפרטים ורישום: Team Training, שיטת גלעד לבריאות
                              039417800, 0506431137
מבצע החודש
מבצע זוגי משתלם
קופונים להדפסה
טיפים
עשו לכם סדר במהלך היום מבחינת האוכל, היו מודעים למה שאתם מכניסים לגופכם
התכוננו מראש לארוחה הבאה, אם אתם יודעים שעליכם לצאת מהבית למספר שעות, כדאי שתצטיידו עם אוכל מהבית.
מומלץ לאכול במהלך היום כ-6 ארוחות, 3 ארוחות בינוניות ו-3 ארוחות ביניים, וכך לשמור על שובע במהלך היום
הארגון לבריאות הציבור בארה"ב ממליץ על לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בעצימות מתונה,
עדיף בכל ימות השבוע
ירידה מתונה של 5% במשקל הגוף, משפרת בצורה משמעותית את הפרמטרים הבריאותיים.
טיפים נוספים
BMI-מדד מסת הגוף
שיעור מטבולי בסיסי
טבלת קלוריות

צריכת סידן